Veel gestelde vragen

Onderstaand vindt je onze antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u contact met ons opnemen.

Vraag: Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Antw: Wij verzoeken je om je spam folder na te kijken, waarschijnlijk bevindt de bevestiging zich daar. Stel je ons in als veilig afzender dan komen de vervolg mailtjes in je postvak in. 

Vraag: Wat is jullie levertijd?
Antw: De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel, maar normaal gesproken worden alle bestellingen binnen 5 werkdagen bezorgd. 

Vraag: Ik heb een "bestelling verzonden" e-mail ontvangen maar geen Track and Trace link?
Antw: Indien jouw bestelling met PostNl (brievenbuspost) wordt verzonden hebben wij geen Track and Trace link beschikbaar.

Vraag: Ik heb een Track and Trace link maar kan mijn pakket niet volgen?
Antw: Als je op de link klikt wordt je doorgestuurd naar een speciale Track and Trace pagina. Op deze pagina moet je jouw postcode invullen en op "Tracen" klikken (zie afbeelding). Daarna kan je het pakket volgen.
Track and Trace enkel postcode invullen en op knop Trace klikken