Het is mogelijk dat u niet tevreden bent over het ontvangen artikel.

U kunt via e-mail een retourbon aanvragen. De retourbon vindt u na goedkeuring van 
YoYoPets terug in uw persoonlijke klant account. Wij houden u verder per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending.

Bestelde artikelen heeft u 14 dagen op zicht, na 14 dagen is YoYoPets niet verplicht een retourzending te accepteren. Wij zullen uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan door ons op de hoogte gebracht. 

Retourbon aanvragen stap voor stap.
1. Meld per e-mail uw retourzending aan. In de e-mail verzoeken
    wij u om het ordernummer en het artikel wat u retour wilt sturen te vermelden.
2. Een medewerker van YoYoPets zal een retourbon voor u aanmaken die u aan uw retourzending toevoegt.
3. Een retourzending zal bij binnenkomst gecontroleerd worden en binnen 14 dagen 
    wordt uw tegoed terug gestort op uw bankrekening.

Wanneer kunt u het geleverde artikel niet retourneren.
1. Wanneer het artikel gewassen of aantoonbaar gebruikt is.
2. Wanneer YoYoPets het artikel speciaal voor u heeft gemaakt b.v. Op maat, gpersonaliseerd of in speciale stof combinaties 
    en niet in ons standaard assortiment is opgenomen.
3. Wanneer u het zelf heeft getracht te herstellen.
4. Zonder retourbon worden retouren geweigerd.

Aanbiedingen en sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

De kosten van retourneren komen voor rekening van koper. 
Het is belangrijk om een retourzending altijd te melden, niet gemelde en onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden geweigerd.

Retouradres.

YoYoPets
T.a.v. Administratie o.v.v. Retourbon nummer.
Ravenswade 54 bis
3439 LD Nieuwegein
Telefoon: 06 - 16422547
E-mail: info@yoyopets.nl